2015(e)ko abenduaren 22(a), asteartea

AGURRA

Iritsi da blog honi amaiera emateko momentua. Egin dudan lan hau oso erabilgarria izan da niretzat, eta irakurri duzuenontzat ere polita, erraza eta didaktikoa izana espero dut. 

Dislexia hinbat umek sufritzen duten zailtasun bat den arren, arazo honi normaltasun handienarekin aurre egin behar zaiola deritzot; Dislexiadun umeak gizartean eta eskolan ondo integratuta sentituz eta gainontzekoen ikasteko gaitasun berberak izan ditzaketela irakatsiz.

Irakurri ditudan testuak, barneratu ditudan datuak eta nire hurbileko pertsonen esperientziak zeintzuk izan diren jakiteak gai honen inguruko ezagutzak handitu dizkit, eta horren ondorioz, nire interesa asko handiagotu da. Pertsonalki, Dislexiaren inguruan informatzen jarraituko dut, datu eta historia berriak bilatuz, eta honetan interesatuak zaudetenak berdin egitea espero dut!

Eskerrik asko irakurri nauzuen guztioi eta beste batera arte!

Itsaso.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina